Jesteś tutaj : Strona główna / Konkurs na identyfikację wizualną Teatru Zagłębia/ wyniki i regulamin
UWAGA: MIŁO NAM POINFORMOWAĆ, ŻE ZWYCIĘZCAMI NASZEGO KONKURSU NA IDENTYFIKACJĘ WIZUALNĄ ZOSTAŁ DUET: ALEKSANDRA LAMPART/ARTUR BLAZNIAK.
GRATULUJEMY
Regulamin:
Konkurs na identyfikację wizualną Teatru Zagłębia w Sosnowcu
§1
Przyrzekający: Teatr Zagłębia
§2
Cele konkursu
Celem i przedmiotem konkursu jest zaprojektowanie nowej identyfikacji wizualnej materiałów graficznych Teatru Zagłębia. Nowa identyfikacja ma odświeżyć wizerunek instytucji. Chcielibyśmy zakomunikować widzom, że teatr nie jest miejscem elitarnym, a otwartym na różne grupy społeczne. Instytucja ma kojarzyć się z miejscem nowoczesnym, otwartym i przystępnym.
§3
Formuła i uczestnicy konkursu
1. Konkurs ma charakter otwarty, dwuetapowy, ogólnopolski.
2. Konkurs składa się z następujących etapów:
a) W pierwszym etapie uczestnik konkursu winien nadesłać zgłoszenie udziału wraz z portfolio, które zawiera minimum 3 projekty identyfikacji wizualnych.
Do drugiego etapu zostaną zaproszone osoby wyłonione przez przyrzekającego.
b) W drugim etapie wybranym 3 projektantom/zespołom projektowym zlecimy wykonanie 3 wstępnych koncepcji: plakatu dowolnego spektaklu z repertuaru Teatru Zagłębia, składanki repertuarowej oraz zaproszenia na spektakl (wraz z etui). Każdy projektant zespół projektowy otrzyma wynagrodzenie.
3. Konkurs skierowany jest do osób pełnoletnich, profesjonalistów – osób fizycznych, spółek osób fizycznych i osób prawnych zajmujących się projektowaniem graficznym oraz studentów kierunków projektowych. Prace mogą być zgłaszane przez indywidualnych uczestników oraz przez zespoły projektowe.
4. W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy przyrzekającego i osób będących w jury, a także członkowie ich najbliższych rodzin/osoby pozostające we wspólnym pożyciu.
5. Udział w pierwszym etapie konkursu (nadsyłanie portfolio) jest bezpłatny.
§4
Zgłoszenie udziału w konkursie
1. Warunkiem udziału w konkursie jest: przesłanie portfolio w formacie pdf. oraz oświadczenie o ochronie danych (załącznik nr 1) na adres bow@teatrzaglebia.pl . Plik załącznika z portfolio powinien być zatytułowany nazwą autora/autorów, w treści emaila należy wpisać dane kontaktowe autora /autorów (imię i nazwisko, telefon kontaktowy, adres, strona WWW), w tytule emaila: „KONKURS GRAFICZNY”.
2. Spośród nadesłanych portfolio komisja wybierze 3 finalistów konkursu, którzy zostaną zaproszeni do płatnego zaprojektowania wstępnych propozycji:
a) plakatu (dowolnego spektaklu z repertuaru Teatru Zagłębia): w formacie 700 x 1000 mm, w formacie pdf
b) „składanki” repertuarowej: w formacie 300x110 mm, składane na 4, w formacie pdf
c) zaproszenia na spektakl oraz etui: format 110 x 220 mm, format pdf
3. Projekty finalistów powinny być przesłane w formacie pdf oraz złożone w wersji drukowanej.
4. Załącznik dot. ochrony danych osobowych oraz przykładowe realizacje materiałów graficznych do ściągnięcia TUTAJ.
§5
Terminy
1. Nadsyłanie portfolio – 11 listopada 2018.
2. Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – 14 listopada 2018.
3. Przesłanie wstępnych propozycji plakatu, składanki repertuarowej i zaproszenia wraz z etui – 4 grudnia 2018 (do godz. 12:00).
4. Ogłoszenie wyników konkursu – 10 grudnia 2018.
§6
Nagroda
1. Nagroda dla uczestników wybranych do II etapu za wstępne projekty wynosi po 500 zł brutto dla każdego uczestnika.
2. Dla Zwycięzcy konkursu nawiązanie stałej współpracy z grafikiem w zakresie kompleksowej obsługi graficznej Teatru Zagłębia, poprzez zawarcie odpłatnej umowy za wynagrodzeniem, na okres 1 roku z możliwością przedłużenia.
Zakresem obowiązków przewidzianych umową objęte będzie projektowanie materiałów promocyjnych, na bieżące potrzeby teatru:
a. Projektowanie drukowanych materiałów promocyjnych: plakaty, ulotki, składanka repertuarowa, informator, programy teatralne, repertuary wielkoformatowe (do okien teatru, citylightów, stojaków)
b. Projektowanie innych druków np.: wizytówki, zaproszenia, pudełka repertuarowe, teczki teatralne oraz gadżety teatralne itp.
c. Wsparcie graficzne w opracowaniu strony www
d. Projektowanie banerów promocyjnych, infografik, reklam ( portale społecznościowe, prasa, www ).
§7
Postanowienia końcowe
1. Przyrzekający zastrzega nabycie własności nagrodzonego dzieła zwycięzcy konkursu. Wynagrodzenie wypłacone zostanie wraz z zawarciem stosownej umowy.
2. Kontakt w sprawie konkursu: Biuro Obsługi Widzów, Alicja Siwik 784 634 347, bow@teatrzaglebia.pl