15 listopada 2023
Przyjmowanie i załatwianie spraw
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Stosownie do § 40 ust. 1 załącznika 1 (Instrukcji kancelaryjnej) do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych – Dz. U. Nr 14, poz. 67 z 2011 r., korespondencję wpływającą do Teatru Zagłębia przyjmuje i rejestruje Teatru.
Formy przekazywania korespondencji:
- Poczta tradycyjna – adres: Teatr Zagłębia ul. Teatralna 4, 41-200 Sosnowiec
- Emailem – wysyłka na adres sekretariatu
- Osobiście w sekretariacie teatru
Przyjmowanie i załatwianie spraw odbywa się w godzinach pracy Teatru, tj. od poniedziałku do piątku, od 9.00-15.00
- Tłumacz polskiego języka migowego (PJM)
Teatr Zagłębia zapewnia bezpłatną pomoc tłumacza języka migowego przy załatwieniu spraw za pomocą polskiego języka migowego (PJM). Osoba uprawniona powinna zgłosić chęć skorzystania z usług tłumacza co najmniej na trzy dni robocze przed zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych. Chęć skorzystania z usługi należy zgłosić w formie mailowej lub papierowej.
Obieg dokumentów:
Obieg, rejestracja, znakowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów odbywa się na zasadach określonych w Instrukcji Kancelaryjnej.
Wszelkie pisma przesłane na adres Teatru przyjmowane są przez kancelarię i ewidencjonowane, następnie przekazywane do dekretacji Dyrektorowi Teatru. Po dekretacji pisma rozdzielane są pomiędzy poszczególne komórki organizacyjne właściwe rodzajowi sprawy w celu ich rozpatrzenia i odpowiedniego załatwienia. Obowiązuje forma pisemna załatwiania spraw. Komórka odpowiedzialna za załatwienie danej sprawy sporządza pisemną odpowiedź. Projekty pism podlegają zatwierdzeniu przez przełożonego. Pisma wychodzące podpisuje Dyrektor Teatru. W razie nieobecności Dyrektora, zastępuje go zastępca dyrektora ds. artystycznych. Odpowiedź na złożone pismo następuje w ciągu 14 dni, chyba że obowiązujące przepisy ustanawiają inny termin załatwienia sprawy.
Przyjęcie interesanta:
Przyjęcia interesantów w celu złożenia skargi lub wniosku odbywają się w siedzibie Teatru Zagłębia w Sosnowcu, wejście od strony administracyjnej.
Spotkanie z Dyrekcją Teatru jest możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu terminu spotkania z Sekretariatem.
Skargi i wnioski:
Zastępca Dyrektora przyjmuje skargi i wnioski w drugą środę miesiąca, w godzinach 14.00 - 15.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu spotkania w sekretariacie.
Metryczka
Wytworzono: | 2023-11-15 21:21 | przez: |
---|---|---|
Opublikowano: | 2023-11-15 21:27 | przez: Paweł Ptak |
Podmiot udostępniający: | Teatr Zagłębia - Biuletyn Informacji Publicznej | |
Odwiedziny: | 276 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.